*RESOB’a bağlı tüm oda ve üyelere; “memnuniyet odaklı” hizmet sunmak,
*Tecrübesi, güvenirliliği, hizmet kalitesi ve kalitedeki devamlılık prensibiyle üyelerin ihtiyaçlarını ve beklentilerini analiz ederek faydalı çözümler üretmek,
*Teknolojik gelişmeleri takip etmek ve yeniliklere açık olmak, bağlı odaların/üyelerin sektörel yenilikler karşısında sürekli iyileşmesine ve gelişmesine katkı sağlamak,
*RESOB’un çalışma sistemine tüm çalışanlarının ortak katılımını sağlamak,
*Kurumsal iletişimi ilke edinmek,
*Yasal mevzuatı yorumlamak ve güncel süreçlerle ilişkilendirerek uygun hizmet yeterliliği konusunda yasal değişikliklerde teklif sunmak,
*Sicil işlemlerinde çözüm odaklı süreçler planlamak,
*Esnaf ve Sanatkara yönelik iyileştirmeler yapmak ve kamuoyunda farkındalık yaratmak.